Merchandise Çeşit Planlama – MAP

QuickApp Merchandise Assortment Plan (MAP) ile MFP ile konulan finansal hedeflerin gerçekleştirilmesi, müşteri beklentilerin çeşit, fiyat, beden, kombin..vb yönlerden karşılanması için;

  • Mağaza/ mağaza grupları seviyesinde ürün karışım planlarının
  • Çeşit karışım planlarının
  • Ürün beden serilerinin planlanması
  • Sezonluk satın alınacak model/seçenek sayısının belirlenmesi
  • Hangi seçeneklerin hangi mağazalarda hangi zaman aralığında satışa sunulacağının planlanması
  • Ve nihayet tüm yukarıda ki planlar doğrultusunda seçenek sipariş adetlerinin beden bazında akıllı algoritmalar ile desteklenerek belirlenmesi,

tamamen firmanın süreçleri, organizasyonel yapılanması, marka yapılanması, müşteri profili, tedarik zinciri kabiliyetleri dikkate alınarak esnek ve entegreli bir şekilde tasarlanır.

QuickApp MAP (Merchandise Assortment Plan)

  • Firmaların farklılık kaynağı olmaktadır. Tamamen firmanın organizasyonel yapısı, tedarik zinciri alt yapısı, marka ve müşteri profiline göre kurgulanmaktadır.
  • Option Plan modülleri ile mağazalarda satışa sunulacak option sayıları, sezonluk koleksiyonlarda satışa sunulacak option sayıları, geçmiş yıl verileri ışığında planlanmaktadır.
  • Range Plan modülleri ile ürün çeşitlerinin fiyat, desen özelliği, yaka özelliği..vb range özellikleri bazında çeşit planlanması yapılmaktadır.
  • Item Plan modülleri ise yukarıda ki planlar doğrultusunda her bir seçeneğin hangi mağazalarda satışa sunulacağı, hangi zaman aralığında satışta olacağı, kombin bütünlüğü dikkate alınarak müşteri ihtiyaçlarının en efektif bir şekilde karşılanması için seçenek, SKU bazında bir dizi planlamanın yapılmasına olanak sağlamaktadır.
  • Item Plan içerdiği akıllı algoritmalar ile seçenek ve SKU bazında ne kadar sipariş verilmesi gerektiği hususunda son kullanıcıya yardımcı olmaktadır.

E-mail listemize kayıt olarak yeniliklerden haberdar olabilirsiniz.